مونو پمـپ قیفـی ( Hopper Mono Pump )

تماس بگیرید

مونو پمپ قیفی سری H مانند مونو پمپ لوله ای است اما با این تفاوت که در ورودی این پمپ یک قیف وجود دارد، اندازه این قیف تعیین کننده ظرفیت پمپ است که می تواند متغیر باشد. در قسمت ورودی نیز دارای یک هلیکس بوده که روی شفت نصب میشود به همین دلیل به این مونو پمپ ، مونو پمپ هلیکس دار نیز می گویند. این نوع پمپ در مواد خمیری و جامد و مواد غذایی که ویسکوزیته بالا و چگالی بالا دارند استفاده می شود.

به دلیل اینکه بعضی مواد ذرات و چگالی بالایی دارند و به راحتی نمی توان از منوپمپ لوله ای استفاده کرد به همین دلیل یک قیف در بالای منوپمپ تعبیه می شود تا مواد جامد به راحتی وارد مونو پمپ گردد.

 

مونو پمـپ قیفـی یا هاپردار (Hopper)

مونو پمپ قیفی سری H مانند مونو پمپ لوله ای است ،  اما با این تفاوت که در ورودی این پمپ یک قیف وجود دارد، اندازه این قیف تعیین کننده ظرفیت پمپ است که می تواند متغیر باشد. این نوع پمپ در مواردی که مواد دارای ویسکوزیته بالا و همچنین چگالی بالا هستند مانند مواد خمیری و خیلی غلیظ و جامد استفاده می شود. در صنایع غذایی از مونوپمپ های قیفی برای پمپاژ مواد غذایی، انواع رب، گلوتن و ماست چکیده و گوجه فرنگی و سبزیجات و … استفاده می شود.

مونوپمپ P50-1S-H

مونو پمپ هاپردار P50-1S-H

مشخصات فنی مونو پمپ قیفی

مونو پمپ قیفی حداقل حداکثر
دبی 2 متر مکعب در ساعت 200 متر مکعب در ساعت
فشار 2 بار 60 بار
توان 1.5 کیلووات 30 کیلووات
سرعت موتور 700 دور در دقیقه 1400 دور در دقیقه
سایز ورودی 2 اینچ 8 اینچ
سایز خروجی 6 اینچ
سرعت پمپ 40 دور در دقیقه 400 دور در دقیقه

 

نمونه هایی از مونو پمپ های قیفی

 

P50-1S-H

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مونو پمـپ قیفـی ( Hopper Mono Pump )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *